Asiakastyytyväisyysmittaus 2015
Aktiivitieto toteutti Tarrax Oy:n toimeksiannosta asiakastyytyväisyysmittauksen kesäkuussa 2015. Toteutettu asiakastutkimus on osa Tarrax Oy:n jatkuvaa laadunseurantaa, jonka avulla palvelua kehitetään entistä asiakaslähtöisemmäksi.
Tarrax Oy:n asiakkaat ovat erityisen tyytyväisiä painotyön laatuun, toimitusnopeuteen sekä henkilökunnan asiantuntemukseen ja palveluhalukkuuteen.
Eri osa-alueiden (myynti, toimitukset, asiakaspalvelu) tyytyväisyyden yleisarvosanaksi saatiin 4,4 (asteikko 1-5).
Alla kooste asiakastyytyväisyysmittauksen avainluvuista.
Toiminnan arviointi (1 = Erittäin huono, 2 = Huono, 3 = Tyydyttävä, 4 = Hyvä, 5 = Erittäin hyvä)
Myyjän toiminnan arviointi (1 = Erittäin huono, 2 = Huono, 3 = Tyydyttävä, 4 = Hyvä, 5 = Erittäin hyvä)
Asiakaspalvelun toiminnan arviointi (1 = Erittäin huono, 2 = Huono, 3 = Tyydyttävä, 4 = Hyvä, 5 = Erittäin hyvä)
Helsinki 19.10.2015
Suomen Aktiivitieto Oy